10 Aralık 2014 Çarşamba

Haftanın Önerisi: Orphan Black

Bu haftanın önerisi diğerlerinden biraz farklı... Orphan Black iki sezon oynamış ve üçüncü sezon onayını almış bir dizi. Yine de çok bilinmediğini ve hakkının tam anlamıyla verilmediğini düşünüyorum.



Kısacası duyduk duymadık demeyin diyorum! :)

Dizinin ilk sezonu BBC America kanalında 30 Mart 2013'te , ikinci sezonu 19 Nisan 2014'te başladı. Şu an sezon arasında olan dizinin üçüncü sezonu 2015 baharında başlayacak. 

Sarah Manning kötü koşullara adapte olmayı başaran bir yetimdir. Metro istasyonunda bir kadının intiharına tanık olduktan sonra ölen kişinin kendine çok benzediğini fark eder. Zor durumda olduğu için zengin olan bu kadının yerine geçerek birikimlerini kullanınca sorunlarının çözüleceğini düşünür. Ancak kendini çok daha büyük bir sorunun içinde bulur. Ölü kadın ve kendisi birer klondur. Sarah cevaplar aradıkça kendisi gibi bir çok insanın olduğu öğrenir. Bu kişiler aile fertlerinden şüphelenmeyen ve tamamen farklı koşullarda yetmiş fakat genetik olarak bire bir aynı insanlardır. Kendilerini kimin ve ne amaçla yarattığını bilmezken bir de neden bir suikastçi tarafından tek tek öldürüldüklerini de bulmak zorundadırlar.
Dizide bir yandan da insan klonlamanın etik ve ahlaki sorunlarını ve meydana getirdiği kişisel kimlik bunalımlarını da görmek mümkün.

Gördüğünüz gibi konu oldukça ilgi çekici. Ancaaak belki konudan bile daha çok ilgi çeken bir şey var! O da dizinin baş rol oyuncusu Tatiana Maslany'nin mükemmel performansı... Tahmin edebileceğiniz gibi bütün klonları kendisi oynuyor. Valla ben ona süper kadın diyorum. :) 

Şimdiden klon klübüne hoşgeldiniz!!! :))

Bahara daha çok var haydi üçüncü sezonda bana yetişin!

9 yorum:

  1. oha çok iyiymiş yaa hemde izlenicek iki sezonnn ay süpersinn :D

    YanıtlaSil
  2. ilk bölüm akıcıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerledikçe daha da güzelleşiyor :)

      Sil
    2. blog çok güzel bu arada tam aradığım tarzda :) birde Sons Of Anarchy değenlendirebilir misin?

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim! Tabii ki neden olmasın, lütfen takipte kalmaya devam et :))

      Sil
    4. bekliyorum sabırsızlıkla :)

      Sil
  3. İlk bölümü izledim baya başarılıydıı��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim! İlerledikçe daha da güzelleşiyor :)

      Sil